Menu

JJ-Net Group uudistaa asiakaspalvelujärjestelmiään tehostaakseen toimintaansa

huhtikuu 04, 2019 | Facebook

Huhtikuun aikana JJ-Net Group Oy tehostaa asiakaspalveluaan ottamalla käyttöön uuden asiakaspalvelujärjestelmän, joka palvelee tarvittaessa erittäin monipuolisesti. Toimilla taataan jatkossa entistä sujuvampi asiakaspalvelukokemus ja yrityksen sisällä selkeämmät prosessit aina isompaankin projektiin asti.

Ensimmäinen vaihe käynnistyi mukavan jouhevasti aprillipäivänä 1.4.2019, sillä otimme asiakaspalvelun sähköpostiosion käyttöön tikettijärjestelmän kera, kertoo asiakaspalvelutiimistä vastaava Rami Lautaoja. Seuraavana askeleena on lähiaikoina testata chat-palvelun sopivuutta erilaisissa palvelutilanteissa ja kerätä tästä palaute jatkon kannalta. Kaikenlainen rakentava palaute muutenkin asiakaspalvelun toiminnan osalta on erittäin tervetullutta, sillä tahdomme asiakaspalvelukokemuksen olevan kohti täydellistä, innostaa Lautaoja.

JJ-Net Groupin asiakaspalvelu palvelee osoitteessa helpdesk@jj-net.fi


Olet täällä: EtusivuAjankohtaista